Zoals altijd zo fijn geholpen. De hele behandeling is het ZO gezellog, en voor je het weet sta je weer buiten, maar met mn wenkies heeeelemaal on fleek! Echt zo fijn!!!! Tot over paar weken weer!!!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Daniëlle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Luistert goed naar je wensen en weet wat ze doet!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Raji•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring en kom altijd terug
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen harsen
S.G•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Deirdre•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel secuur worden de wimpers gelift. Fijne sfeer en heel ontspannen. Het resultaat was verbluffend.