Zoals altijd in een 1 woord : geweldig! Goed, gezellig en altijd fijne communicatie met het plannen van de afspraak. Tot volgende keer maar weer!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Ilse•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een beetje zenuwachtig bezocht ik de salon om mijn wenkbrauwen te laten waxen en verven. Vaak valt het, ondanks dat ik zeg dat ik de kleur in mijn haarkleur wil, (veel) te donker uit. Hier kreeg ik een mooi model wenkbrauw in de perfecte kleur!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Karin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer super mooie wenkbrauwen! Dank je wel Elise
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Miek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig, heel blij met het resultaat en vind het enorm gezellig
Behandeling door Elise•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Nuka•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always!
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven