Ik voel me altijd op mijn gemak bij Elise. De gezichtsbehandelingen zijn altijd heel prettig en grondig en mijn wenkbrauwen zien er altijd tiptop uit. 10/10.
Behandeling door Elise•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Tess•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
top.
Behandeling door Elise•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Najoua•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great lady
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lili•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, kleur was perfect!
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven