Hele fijne salon! Elise is erg professioneel en werkt zeer hygiënisch.
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Rowena•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elise maakt mijn wenkbrauwen altijd prachtig, dit keer ook voor de gezichtsbehandeling en een wimper lift/kleuring gegaan.
Heerlijk ontspannen in de mooie salon,echt een aanrader!
Wimpers zijn erg mooi geworden en mijn huid is stralend, dank je wel!
Behandeling door Elise•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Miekie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi geworden, gaat netjes te werk
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Esmee•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwam voor het eerst binnen en ervaarde dit als een warm bad. Elise is kundig. Mens gericht en weet wat ze doet
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Elles•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn hoe Elise tijd neemt voor je. Hele persoonlijke benadering.