Heel blij met mijn nagels. Ik kwam binnen met een plaatje van wat ik mooi vond en nu heb ik het zelf ook. Super goed gedaan! Dankjewel.
Janine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn rustig en netjes geholpen. Ben er weer blij mee!
Nanda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en de gellak is prachtig gedaan, heel tevreden.
Patricia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer mooi 🤩
Monique•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een fijne ervaring. Of je een pedicure, manicure krijgt of voor alleen het verwijderen van je gellak, je krijgt altijd de aandacht en loopt met mooie nagels naar buiten!