De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1025 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel blij met mijn nagels. Ik kwam binnen met een plaatje van wat ik mooi vond en nu heb ik het zelf ook. Super goed gedaan! Dankjewel.
Fijn rustig en netjes geholpen. Ben er weer blij mee!
Heel fijn geholpen en de gellak is prachtig gedaan, heel tevreden.
Mijn nagels zijn weer mooi 🤩
Het is altijd een fijne ervaring. Of je een pedicure, manicure krijgt of voor alleen het verwijderen van je gellak, je krijgt altijd de aandacht en loopt met mooie nagels naar buiten!
14
1
14
15
16
153
16