De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1025 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Helaas ben ik dit keer niet tevreden. De gellak op mijn grote teen laat al los en ziet eruit alsof het al drie weken geleden is aangebracht. Ik ben hier erg ontevreden over.
Heel mooi resultaat zoals altijd
Prima geholpen
Voor de 4e x verlenging van mn acrylnagels (1e set ooit) en weer zo blij met mn mooie nagels! Top!
Weer helemaal blij met mijn nagels! Nette en snelle service.
15
1
15
16
17
153
17