Helaas ben ik dit keer niet tevreden. De gellak op mijn grote teen laat al los en ziet eruit alsof het al drie weken geleden is aangebracht.
Ik ben hier erg ontevreden over.
Elzaan •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi resultaat zoals altijd
Cindy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen
Tiny•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de 4e x verlenging van mn acrylnagels (1e set ooit) en weer zo blij met mn mooie nagels! Top!
Willeke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij met mijn nagels! Nette en snelle service.