Vriendelijke mensen.
Nagels zijn netjes en snel gedaan.
Er wordt met je mee gedacht en goed geadviseerd.
Chantal•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Supermooie Biab nagels nu. French manicure. Echt prachtig resultaat en de styliste heeft super haar best gedaan en neemt de tijd ervoor. Heel erg blij met het resultaat.
Daniëlle•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, van de pedicure behandeling
Monica•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke mensen!
Anne-Marie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Lang moeten wachten. Geen fijn gevoel als nieuwe klant. Maar liefst 2 uur gezeten.