De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1025 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijke mensen. Nagels zijn netjes en snel gedaan. Er wordt met je mee gedacht en goed geadviseerd.
Supermooie Biab nagels nu. French manicure. Echt prachtig resultaat en de styliste heeft super haar best gedaan en neemt de tijd ervoor. Heel erg blij met het resultaat.
Heel tevreden, van de pedicure behandeling
Zeer vriendelijke mensen!
Lang moeten wachten. Geen fijn gevoel als nieuwe klant. Maar liefst 2 uur gezeten.
20
1
20
21
22
153
22