De personeel zijn altijd vriendelijk, hoeft nooi te wachten wordt gelijk geholpen.
De zaak is altijdt super schoon.
Ben zeer tevreden.
Groetjes Naomi
Naomi•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De nagelspecialist levert goed werk af. Wat me wel opvalt is dat er geen Nederlands gesproken wordt. Daardoor heb je weinig contact met de behandelaar. Vind ik jammer!