De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De Pedicure-behandeling was werkelijk SUPER-TOP!! Aanrader!!
Prima!
hoi hoi!, normaal ben ik geen persoon die zeurt over dingen maar ik kom hier al meer dan 5 maanden en de laatste 2 maanden dat ik ga ben ik niet meer zo tevreden. ik ben vorige week vrijdag geweest voor acryl nieuwe set + gellak. er is 1 vrouw die mijn nagels elke keer verpest ik weet niet hoe ze heet. ik wil haar ook niet va haar werk afnemen maar mijn nagels zijn gewoon breder dan mijn vingers. ik wilde bellen naar de salon maar ik heb het maar gelaten.
Prima behandeling
👍👍👍
38
1
38
39
40
153
40