Weer heel netjes gedaan, ondanks heel dunne nagels het advies om volgende keer acryl te zetten omdat dit beter is voor mijn nagels , ga ik zeker proberen.
Tiny•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig, het personeel is super goed en aardig.
Luka•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve dame, zeer goed haar werk gedaan ..
Gladde voetjes en mooie gelakte nagels.🤍