Was a really great experience. Very professional and a real personal experience. Thank you
Behandeling door Anja •Gellak pedicure
Salma•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige ervaring en erg tevreden met het resultaat.
Behandeling door Anja •Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Veenstra N.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice
Behandeling door Anja •Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It's always a joy to be in her salon, it's extremely relaxing and hard to stay awake ahahaha absolutely love being there.
Behandeling door Anja •Manicure
Meulens N.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende service en perfecte kwaliteit nagels die wekenlang mooi blijven. Ik krijg er altijd complimenten voor. Daarom ga ik altijd graag naar Anja!