Esther is echt een hele lieve vrouw die je onmiddellijk het gevoel geeft dat alles goed is. Een echte aanrader!
Anoniem •meer dan 8 jaar geleden
De behandelingen van Esther zijn heerlijk! Echt even een boost voor je lichaam en een ontspannen geest.
En mijn darmklachten zijn ook verminderd. Een aanrader dus!
Ron •meer dan 8 jaar geleden
Bij Esther kom je geheel tot je rust, Esther neemt de tijd voor je, en laat je totaal in je waarde! Bij Esther kan je even je zelf weer zijn!
Daniëlle •meer dan 8 jaar geleden
Toon reactie salon...
Esther geeft je een rustig en vetrouwd gevoel. Ik kon me makkelijk ontspannen. Super behandeling!