Heeeeel vriendelijk en doet haar werk super goed! Ben erg tevreden iedere keer❤️
Laserontharen
Isra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and professional!
Laserontharen
Evgenia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super satisfied with Gina & laser treatment!
Laserontharen
Len•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The hairs didn’t removal like my previous experience!
Laserontharen
Sia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb voor deze salon gekozen om mijn laser behandelingen te doen en ik ben heel tevreden mee.
De salon is op een goede locatie de personeel is heel vriendelijke en professioneel daarnaast mijn haren komen amper terug en ik heb zelf niet zo donker haar.Dus het werkt meer dan ik had verwacht!