Eerste keer maar gelijk een nieuwe afspraak gemaakt, zeer professioneel en Leanka is super aardig 🌸
Behandeling door Leanka
Angela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd als ik bij wax me up ben geweest ben ik weer erg blij. Vriendelijk personeel en goed geholpen!
Behandeling door Leanka
Sharon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze adviseerde om binnen 6 weken weer een afspraak te maken. Als het langer duurt dan wordt het haar te lang en dus pijnloos. Was nu na. Ca 5 weken maar eerlijk gezegd: maakte met pijn niet tuit. Leana stelt je gerust… dus: komt goed
L