Het was voor mij de eerste keer dat ik een ontspanningsmassage hebt gehad. Ik vond het super en ga het zeker vaker doen. Ben ook zeer tevreden over de ontvangst en behandeling. Alles zag er schoon, netjes en mooi uit.
Ontspanningsmassage
Dorien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd heerlijk ontspannend
Behandeling door Maria•Facials / Gezichtsbehandelingen
Helen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage! Hij voelde precies aan wat ik nodig had.