Voor hetgeen wat deze behandeling kost, kan je in andere salons veel betere behandelingen krijgen. Veel insmeren, wachten en schoonmaken. Geen massage, geen epileren en korter dan 90 minuten. En dat voor bijna 100 euro.
Gezichtsbehandelingen mannen
bianca•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk, heerlijke massage, schoon, douche om je af te spoelen, kluisjes voor je spullen. Top!
Ontspanningsmassage
P•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect en ze gaan me vaker zien
Deep tissue massage
Janine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij zeer moeilijk om te kunnen ontspannen. Deze massage is al een hele uitdaging opzich. Ik ben vriendelijk behandeld en heel goed gemasseerd op plekken waar ik niet kan ontspannen. Heel fijne ervaring en dankbaar voor de moeite.