De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1832 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super fijne behandeling en wat een mooie rustgevende plek. Ivonne was heel vriendelijk, legde alles duidelijk uit. Ik voelde me helemaal ontspannen na de gezichtsbehandeling. Kom zeker terug!
Het was een hele aangename behandeling. Het gebruik van de onderarmen zorgen voor een intense ontspannende werking. Mijn complimenten aan Ivon. Kleine minpunt: Er worden geen badslippers verstrekt. Dat is wel zo prettig om te dragen van de kleedkamer naar de behandelkamer.
Fijne salon
I'm 53 and have had alot of facials. This was up there with the best. Ivon really analysed my skin and was interested in how I looked after it. I felt thoroughly relaxed by the end and my skin looked much clearer. Will come back again!
Fijne omgeving in een prachtig hotel. De massage was goed en Wendel was erg vriendelijk en attent. De dames aan de balie mogen wat klantgerichter zijn. Geen reden om niet terug te komen. :)