Super fijne behandeling en wat een mooie rustgevende plek. Ivonne was heel vriendelijk, legde alles duidelijk uit. Ik voelde me helemaal ontspannen na de gezichtsbehandeling. Kom zeker terug!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Luca•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele aangename behandeling. Het gebruik van de onderarmen zorgen voor een intense ontspannende werking. Mijn complimenten aan Ivon.
Kleine minpunt: Er worden geen badslippers verstrekt. Dat is wel zo prettig om te dragen van de kleedkamer naar de behandelkamer.
Lomi Lomi massage
Amrita•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon
Deep tissue massage
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I'm 53 and have had alot of facials. This was up there with the best. Ivon really analysed my skin and was interested in how I looked after it. I felt thoroughly relaxed by the end and my skin looked much clearer. Will come back again!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Helen Reemers•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne omgeving in een prachtig hotel. De massage was goed en Wendel was erg vriendelijk en attent. De dames aan de balie mogen wat klantgerichter zijn. Geen reden om niet terug te komen. :)