De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1832 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben heel tevreden over de facial en de ontspanningsmassage. Tatjana was heel vriendelijk en legde alles van te voren goed uit.
- weinig keuze qua gel nagellak - kwaliteit van de gel nagellak was erg slecht. De nagellak begon na een aantal uur dag al te chippen, zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van mijn nagels. - mijn nagelriemen gingen bloeden tijdens de behandeling wat kan voorkomen, maar helaas was het opgestolde bloed zichtbaar bij meerdere vingers wat het eindresultaat niet mooi maakte Al met al zou ik een manicure hier niet aanraden. De massage en facial waren wel hele fijne behandelingen.
I loved the deep tension massage; Tatjana was very professional and talented. The atmosphere was relaxing, clean and cosy. I will be back for more!
Echt een aanrader, heerlijk ontspannen de de deur uit gegaan!
Er was wat verwarring met mijn reserveringen, dat mag intern wat beter gecommuniceerd worden. Maar de massages zelf waren fantastisch. De masseuses zijn erg professioneel en vriendelijk.