Fijne service, mooi resultaat, goede prijs zoals altijd!
Aya•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Leuke salon met vriendelijk personeel. Ben nu een paar keer geweest voor wimperlift en verven. Mooi resultaat voor een prima prijs. Ik kom er graag en raad het iedereen aan!
Behandeling door Eva•Wimper permanent
Aya•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
4 weken later en mijn wimpers zijn nog steeds prachtig. Ik heb een nieuwe set one by one laten zetten en heel erg tevreden, ik ga hier zeker terug
Behandeling door Eva•Wimperextensions
Ellen•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
I went there for a last minute nail appointment before my vacation. I chose this location based on the positive reviews on Treatwell and it did not disappoint! My BIAB came out perfectly! Yourie was very lovely, friendly and professional. What I liked about her was that she listened to my wishes and clearly knows her craft! I can only recommend🥰
Gellak manicure
Eve•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eve was super kind and professional al. She made me feel comfortable and I will definitely come back again!