prima geknipt, zoals altijd bij Peter. Ik zou niet anders willen!!!
Styling door Peter•Mannen knippen
Hans•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring!
Styling door Peter•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Stephanie is vriendelijk, professioneel. Ik ben nu voor de tweede keer geweest en ik vind het heerlijk om door haar geknipt te worden. Een goede besteding van mijn vrije middag.
Highlights - heel hoofdToon alles…
Mireille•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Peter is een echte professional en weet wat hij doet. Geeft advies en zorgt er voor dat ik altijd blij ben met het mooie resultaat!