Roos was very kind, gentle and precise. Very happy with the result.
Balayage
Jorden•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience having my hair cut by George!
Vrouwen knippen
Lucy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
hoewel hij zich niet helemaal lekker voelde die dag, heeft peter toch de gebruikelijke kwaliteit knipbeurt geleverd; was erg tevreden met het resultaat !
Styling door Peter•Mannen knippen
Marc•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
George is een ervaren en proffesionele barber. Vriendelijk en kan hij uitstekend knippen.
Altijd tevreden als ik vertrek bij hem.
Aanrader zeker het proberen waard voor anderen.