Bij George ga ik altijd met een goeie coupe naar buiten.
Mannen knippen
Alain•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very satisfied
Styling door Peter•Vrouwen knippen
Alexandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
George probeert echt te achterhalen welke stijl je wil en helpt daarbij met zijn professionele ervaring om die visie tot stand te brengen.
Mannen knippen
Chris•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was vriendelijk en kundig
Vrouwen - blonderen
Neslihan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Second time I cut my hairs in WI in Prinsestraat and second time I found it great. George was attentive to my request, and the environment was friendly and pleasant.