Bodine heeft mijn wimpers weer prachtig opgevuld. Ze zien er natuurlijk vol en supermooi uit, zo blij!
Evie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Hamima en ben altijd super tevreden met het resultaat! Zeker nu zij een bonding gebruikt aan het einde blijven ze nóg beter zitten! So thanks bbe💕
Dimphy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel erg tevreden
Sindy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo’n heerlijke relaxte salon met professionele behandeling
Anneke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer prima geholpen door Bodine. Heel blij met Hamima en haar! ♥️