De medewerker was super aardig en zorgzaam. Helaas was ik niet tevreden met de behandeling. Ze hadden niet de juiste materiaal. Mijn gellak werd verwijderd met nagelvijl. Hadden ze geen aceton voor gellak. Mijn nagels waren niet geknipt en/of gevijld. Maar mijn mening mogen ze geen klanten aannemen als ze niet over het juiste materiaal beschikken. Hiervoor had ik het thuis zelf kunnen doen. Jammer genoeg voor mij
Behandeling door Team 4•Pedicure
Catia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb me wimperextensions laten verwijderen, ik was hier nog nooit geweest. De dame die me hielp was zeer proffesioneel en vooral heel voorzichtig met het eraf halen. Echt een topper!
Behandeling door Team 4•Wimperextensions
Ingrid•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent
Behandeling door team3•Vrouwen harsen - Brazilian
Raiza•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd zorgvuldig gewerkt, behandeling duurde wel veel langer dan gepland. Resultaat was mooi alleen een dag later begon nagellak al af te bladderen. Dat vind ik wat snel.