Werd netjes gebeld dat een eerdere behandeling uitliep. Hartelijke ontvangs, fijne salon ervaring. Kundige medewerksters, nemen echt de tijd om de pedicure goed te doen.Verliet de salon met zachte voetjes en mooi gelakte nagels. Aanrader - kom zeker terug.
Behandeling door Team 4•Pedicure
Silvia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was wonderful!
Behandeling door team3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne vrouw om gezellig mee te kletsen maar ook zeker ontspannen, heel spontaan als je binnenkomt, heel welkom voel je je, en het eindresultaat mag er wezen, prachtig!
Behandeling door team3•Wimperextensions
Soraya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Leuke gesprekken, goed eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar!