Heerlijke behandeling gehad,
goed uitgelegd en fijne producten.
Kundige en vriendelijke behandelaar.
Dick•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Enorm lieve meid, erg goed uitgelegd ook!
Danique•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend behandeld. In samen spraak met elkaar tot een goede behandeling gekomen. Kijk uit naar de volgende keer.
José•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Angelique is zeer professioneel, geduldig en nauwkeurig. Tijdens de behandeling legde ze stap voor stap uit wat ze ging doen. Daarna heeft ze mij verschillende adviezen gegeven voor het onderhouden van mijn moeilijke huid. Ik kan Wonder Skin Clinic aan iedereen aanbevelen!