Na 3,5 jaar acrylnagels overgestapt op BIAB en zó blij! Super secuur gewerkt, fijne zorg en ik merk nu al dat mijn nagels sterker, gezonder en sneller groeien. Echt een topsalon!
Nagelversteviging
Puck•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Julie is geweldige vrouw. Zij heeft ons dagje helemaal compleet gemaakt
Manicure
Bilal•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Very nice place and people, I was very happy with my pedicure.
Behandeling door Anastasia•Manicure
Charlotte•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Very nice place and people, I was very happy with my pedicure.