Op aanraden van mijn dochter die al jaren naar Woodhouse gaat heb ik mijn nagels laten doen door Gwen. Normaal vind ik zoveel gefrutsel aan mijn nagels vervelend maar dit was een hele prettige ervaring, Gwen is zo lief en rustig én het eindresultaat is fantastisch!
Behandeling door Gwen•Gellak manicure
Monique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Gwen werkt precies, hygiënisch en ze maakt prachtige natuurlijk - platte! - Biab nagels. Een aanrader.
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Sonja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
❤️toppers
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Lejur•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing vibes and great BIAB/gel nails treatment (mani and pedi!)
Behandeling door Julie Korea•Manicure
Tsolere•10 maanden geleden
Geverifieerde review
hele fijns salon, ik kom hier al langer, heel professioneel