Ik kom nu een jaar bij Woodhouse en ik ben altijd super tevreden. Mijn nagels blijven heel lang mooi. De salon ziet er top uit en iedereen is heel aardig! Echt een aanrader!
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Roza•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren, hele fijne plek.
Behandeling door Anastasia•Nagelversteviging
Kaoutar•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik zit al jaren bij Rania en ik ben nog steeds elke keer zo blij na mijn afspraak.
Nagelversteviging
Julia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaringen gehad!
Manicure
Oumaima•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden! Fijne sfeer, en m’n nagels zagen er goed uit. Bleef ook lang mooi zitten.