Top salon! Het is schoon, rustige ambiance en m’n nagels zagen er top uit.
Gellak manicure
Samar•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne salon, goeie sfeer/ambiance en er wordt vakkundig en hygiënisch gewerkt.
Gellak manicure
Priscilla•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon!
Gellak manicure
Pricilla•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden! Gwen werkt heel nauwkeurig en luistert echt naar je wensen. Mijn nagels (handen & voeten) zien er prachtig en verzorgd uit, en blijven lang mooi. Daarnaast is de sfeer gezellig en voel je je meteen op je gemak. Zeker een aanrader!
Behandeling door Gwen•Manicure
Valérie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I have been a regular customer of Vienna for the past year and it was my first time visiting this location. The aesthetic of the salon is super nice and made with taste. Vienna is always the best in everything she does. Cutest nails ever!