I have been a regular customer of Vienna for the past year and it was my first time visiting this location. The aesthetic of the salon is super nice and made with taste. Vienna is always the best in everything she does. Cutest nails ever!
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Dimitra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne BiAB behandeling bij Julie! Ben zeer tevreden.
Behandeling door Julie Korea•Nagelversteviging
Fre•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom al een poos bij Woodhouse en in het specifiek Rania.
Heerlijke salon, goed schoon en fijne mensen. Rania is fantastisch in haar werk en daarnaast ook een heel fijn persoon.