Gwen is simpelweg super! Geeft veel om haar klanten en doet heel mooi werk!!!
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Nina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wát een mooie salon en mijn nagels zien er super uit!
Ik kom hier altijd terug want wil niks anders meer.
Goede behandeling, fijne sfeer, en nogmaals echt een prachtige salon!
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Eline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super good and super friendly as always, 100% recommend
Behandeling door Gwen•Manicure
Yasemin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, profi, goed verzorgd en altijd blij de deur uit :-)
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Roos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, relaxte sfeer, professionele behandeling en toch zeer persoonlijke benadering. Om met een gerust hart steeds terug te komen en elke keer bijzonder tevreden naar huis te gaan.