Wat een heerlijke ervaring! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom. De salon is netjes, ontspannen en straalt echt professionaliteit uit.
Wat ik extra fijn vond, was het deskundige advies over de kleur. Ik twijfelde tussen een paar tinten, maar dankzij Vienna’s expertise koos ik uiteindelijk iets dat perfect bij mijn huidskleur en stijl past. Het resultaat is prachtig!
Ik ben ontzettend tevreden en kom zeker terug!
Behandeling door Vienna•Manicure
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Studio looks so chic! The manicure is good and the specialist was very careful to details.
Manicure
Vera•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Just had my pedicure. It looks amazing!
Manicure
Inge•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing very professional
Nagelversteviging
Margot•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Vienne, wat doe jij je werk ongelooflijk goed! Je manicures en BIAB-behandelingen zijn altijd tot in de puntjes perfect – je hebt echt een gouden hand. Je straalt professionaliteit en passie uit in alles wat je doet, en het is zo mooi om te zien hoe je jouw eigen topbedrijf hebt opgebouwd. Je mag enorm trots zijn op wat je hebt neergezet. Keep shining!
Je vriendin keltum 🩷