Woodhouse Amsterdam Zuid Reviews

Rijnstraat 171, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1429 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wat een heerlijke ervaring! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom. De salon is netjes, ontspannen en straalt echt professionaliteit uit. Wat ik extra fijn vond, was het deskundige advies over de kleur. Ik twijfelde tussen een paar tinten, maar dankzij Vienna’s expertise koos ik uiteindelijk iets dat perfect bij mijn huidskleur en stijl past. Het resultaat is prachtig! Ik ben ontzettend tevreden en kom zeker terug!
Studio looks so chic! The manicure is good and the specialist was very careful to details.
Just had my pedicure. It looks amazing!
Amazing very professional
Lieve Vienne, wat doe jij je werk ongelooflijk goed! Je manicures en BIAB-behandelingen zijn altijd tot in de puntjes perfect – je hebt echt een gouden hand. Je straalt professionaliteit en passie uit in alles wat je doet, en het is zo mooi om te zien hoe je jouw eigen topbedrijf hebt opgebouwd. Je mag enorm trots zijn op wat je hebt neergezet. Keep shining! Je vriendin keltum 🩷
Toon reactie salon...