Aarti was vriendelijk en professioneel, en nam de tijd om de manicure en gellak te perfectioneren. Ik ben op verschillende plekken geweest en kan met zekerheid zeggen dat dit de beste ervaring tot nu toe was!
Gellak manicure
Yasmijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel veel tips en beste nageltjes van Amsterdam
Gellak manicure
Marijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Nagelversteviging
Bruna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Totally recommend!
Manicure
Annemiek•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aarti did an amazing job! cuticles were done one point and shaping is perfect. loved the treatment and will definitely come back