Super Fijne salon! Gwen is een lieve meid, werkt erg secuur. Het eindresultaat was helemaal zoals ik het wou. Dankjewel Gwen!
Behandeling door Gwen•Manicure
Souhailla•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd waanzinnig blij mee!
Behandeling door Vienna•Wimper permanent
Veerle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great time when coming here
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Mariana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne rustige salon, ondanks de ruime opzet. Een lekkere latte onder handbereik en dan kan het grote genieten beginnen. Iedere keer weer een topbeleving met prachtige nagels als eindresultaat.