Thank you Julie for my beautiful BIAB nails. I had such a great time. Will definitely come back if I'm in Amsterdam again.
Behandeling door Julie Korea•Nagelversteviging
Monica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwen is so good at her job. She did amazing
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Gizem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en professioneel
Nagelversteviging
Sacha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The consultation was perfect. Magdalena made me feel at ease and answer to all the doubts I had. She’s so friendly and with a lot of knowledge.
Permanente make-up (pmu)
Alessia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal tevreden over de nagelstudio! Het personeel was vriendelijk en professioneel, de sfeer ontspannen en de nagels werden perfect verzorgd. Zeker een aanrader!