Ik ben helemaal tevreden over de nagelstudio! Het personeel was vriendelijk en professioneel, de sfeer ontspannen en de nagels werden perfect verzorgd. Zeker een aanrader!
ManicureToon alles…
Rebecca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, my master has recommended a good hand cream to keep my hands hydrated and young.
Manicure
Anastasia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The atmosphere in the space was great and very clean. Melisa was very friendly and attentive, making the overall experience even better.
Nagelversteviging
Veronica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimberly, super aardig en heel kundig. Voelde me erg op mijn gemak en super mooie nagels!
Behandeling door Kimberley•Nagelversteviging
Juul•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great experience. Will come back for sure.