Het was mijn eerste ervaring bij Jawn Home @ Beauty. Mijn behandelingen bij voorgaande pedicures waren niet altijd pijnloos. Voor het eerst heb ik een pijnloze behandeling gehad. Ze werkt secuur en professioneel. Ik ben meer dan tevreden en zeker een afspraak waard.
Behandeling door Yawn •Pedicure
Tineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Yawn geweest voor een biab behandeling. Ze werkt supper vakkundig en netjes, ben hartstikke blij met mijn nagels! Kom zeker nog een keer terug☺️
Behandeling door Yawn •
Builder gel manicureToon alles…
Channa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I love her! She is very nice, clean and aboveall professional!
Behandeling door Yawn •
Gellak pedicureToon alles…
Lulu•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en verstaat haar vak. Mooie hygiënische salon, prettige sfeer.
Behandeling door Yawn •
Builder gel manicureToon alles…
Carin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige dame die de tijd voor je neemt. Netjes, hygiënisch en goed werk afgeleverd.