Ben altijd super blij en tevreden met m’n nagels. Ze neemt echt de tijd voor je en is zeer professioneel in haar vak. Kom er nu een paar jaar en heb nog nooit een nagel gehad die er niet goed op blijft zitten. Je bent een topper !!! 🫶🏼💅🏼💖
💋 Nancy
Behandeling door Yawn •Builder gel manicure
Nancy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en met prachtige nagels weer naar buiten lopen!