Vandaag heb ik een hele fijne en persoonlijke pedicure behandeling gehad. Ik was al heel erg lang onzeker over schimmelnagels (die diagnose had ik eerder gekregen) maar na vandaag ben ik erachter dat ik helemaal geen schimmelnagels heb maar beschadigde/trauma nagels. Elany heeft ze behandeld en nu durf ik eindelijk weer mijn voeten te laten zien. Ik voel me daar zoveel zekerder door. Elany weet echt wat ze doet, de behandeling was absoluut niet pijnlijk en het was ook nog gezellig. Ik kom zeker weer terug!
Fos•3 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was heel goed in een leuke sfeer en een vriendelijke Elany