Ik heb mijn eerste behandeling als zeer prettig en deskundig ervaren.
dus voor herhaling vatbaar.
Jan
Jan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd fijn!
Remmelt•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was de eerste in de nieuwe praktijk in Groningen. En wat een heerlijk plekje. Je wordt gelijk Zen.
De pedicure behandeling werd deskundig en met goed advies uitgevoerd.
De nieuwe afspraak is gemaakt en ik ga zeker ook terug komen voor een een hot stone massage.
Dorret•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellig en ontspannend
Harry•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb een pedicure behandeling met Hot stone massage gehad. Lekker even ontspannen.