Hi! Ik heb een zwangerschaps massage genomen bij deze salon , en dit was echt een cadeautje aan mij zelf, ze waren super lief en dachten na over jou als aanstaande mama , super zacht aardig en lieve mensen met achteraf ook nog een drankje , koekje en fruit!
Behandeling door Z2•Zwangerschapsmassage
Devi•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Toppers
Sylvia•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk geholpen.Nette en rustige zaak.vond het alleen jammer had online een hotstone massage geboekt maar er werd weinig met de hot stones gewerkt.