Really kind and professional. Very good haircuts and great conversations. Service was very attentive and its a beautiful salon with a very good energy.
Vrouwen knippen
Laura•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd te vreden!
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Wimpers en wenkbrauwen
Ezra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Aanrader! Goed geknipt en heel mooi geföhnd, ook nog eens in een korte tijd.