Hele lieve vrouw, doet echt haar best voor haar klanten. Ze werkt hard en is echt heel aardig. Ik geloof zeker dat er tevreden vrouwen in haar stoel zitten, maar ik ben er (helaas) niet 1 van. Ik kom hier niet meer. Een uur langer wachten is niet netjes. Blijkbaar was ik niet de enige. Daarnaast doe ik nooit moeilijk over mijn haar, maar damn, ik was erg teleurgesteld. Ik baalde dat ik zoveel geld had uitgegeven voor iets waar ik niet om vroeg.
Styling door Ziana Hanane•Highlights - heel hoofd
Anoniem•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze was meer met de andere klanten bezig en vertellen wat hun moesten doen als met mijn haar. Ik vond het geen fijne ervaring.
Styling door Ziana Hanane•Föhnen / Stylen
Sonja•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat ben ik fijn geholpen. Er werd heel goed overlegd en ik ben zo blij met mijn haar.