De pedicure was een beetje hardhandig deze keer...
Yvonne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke, aardige en kundige schoonheidsspecialiste! Legt goed uit wat ze doet, geeft goed advies, werkt netjes en professioneel en is ook nog eens gezellig. Dank Matea!
Behandeling door ...
Els•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne eerste kennismaking!
Behandeling door ...
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel
Professional en vriendelijk. Niet te snel afgerond oid maar gewoon keurig. Echt top! Ga ik snel weer doen !
Behandeling door ...
leonie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Salon is super netjes vriendelijke mensen.
Behandeling was minder Gellak zit er niet netjes op en had de duurste behandeling pedicure maar mijn eelt is niet volledig weg gehaald. Was een lief meisje die mij hielp maar volgens mij had ze het nooit eerder gedaan.