De behandeling leek totaal niet gericht op mijn huid en de handdoeken die gebruikt werden waren super ruw
Leoni•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heb nog nooit zo’n fijne gezichtsmassage gehad!
Hanneke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top treatment by a top professional!
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg mooie salon met veel opties qua behandelingen. Dit was mijn eerste keer voor een spray tan, dus ik vond het wel spannend. Maar ze hebben me goed geholpen en wisten meteen wat voor sterkte ik nodig had. Ook tijdens het sprayen ben ik erg fijn geholpen!
Eva•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ismahen is een zeer vakkundige specialiste die op maat werkt en met je meedenkt.