Amazing service. Manicure stays for more than 4 weeks.
Behandeling door Alyssia•Gellak manicure
Yulia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn haren laten verven en extensions laten zetten door Kim. Er werd zo goed gekeken naar mijn wensen. Kim kwam zelf met veel ideeën voor het mooiste resultaat qua kleur, volume en lengte. Ik ben er super blij mee! Echt een aanrader :)
Styling door Kim•
Vrouwen knippenToon alles…
Lotte•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Positieve ervaring pedicure en gellak. Alles top !