Shakita is een leuke lieve meid die weet wat ze doet. Ze brengt je helemaal tot rust en geeft je de ruimte om te praten of lekker te ontspannen.
Mijn wimpers zijn prachtig en ben super blij met Shakita als behandelaar.
WimperextensionsToon alles…
Jill•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Top! Nagels weer mooi en snel gedaan. Tevreden
Behandeling door Denise•Kunstnagels opvullen
Ebru•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Van lang naar kort permanent.
Vind het erg leuk geworden.
Kapster Kim was heel zorgzaam en lief.
Ga zeker weer terug.
Styling door Kim•Vrouwen knippen
Els•5 maanden geleden
Geverifieerde review
lina is een lief en brengt je op je gemak. ook makkelijk in de omgang waardoor je al meteen rustig de behandeling ingaat.
Behandeling door Lina•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Maud•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze was heel kundig en vriendelijk.
Ik ben tevreden.