Marieke is een vriendelijke vrouw die haar vak goed verstaat. Ik ben slecht ter been en heb lichaamspijnen; zij heeft de behandeling zo ingedeeld dat ik met mijn beperkingen een optimale rexlaxte pedicure-behandeling kreeg. Heel lief en zeer fijn!!!
Behandeling door Marieke
Shirley•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne behandeling door een kundige dame
Behandeling door Marieke
Debbie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en gezellig!
Behandeling door Marieke
Irene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een goede ervaring! Ik kom zeker terug.
Behandeling door Marieke
Sandra•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marieke is echt een topper. Goed in haar werk en ook erg gezellig!