Heerlijke pedicure en manicure. Echt een cadeautje.
Behandeling door Marieke
Caroline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erge aardige dame , professioneel en schoon
Behandeling door Marieke
Yvon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne manicure en pedicure gehad, altijd goed bij Marieke !
Behandeling door Marieke
Susan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer keurig gedaan! Aanrader!
Behandeling door Marieke
Maaike•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Naast dat de behandeling top is, is Marieke een hele fijne en gezellige vrouw om naar toe te gaan. Ik voel me erg op mijn gemak en we kunnen heerlijk kletsen. Ik ben een vaste kant en raad haar aan iedereen aan!! Tot over 6 weekjes